Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co z tego, że droga jest dwujezdniowa jak znów po jednym pasie w każdą stronę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rewelacja ekologiczna! Do najsłynniejszej "księgi rekordów" trzeba zgłosić zestaw czterech wiaduktów, dzięki którym (dzikie) zwierzęta będą mogły (a chyba już mogą) pokonać szeroki teren z torami kolejowymi w Lublinie. Są już nawet oznaczenia, ułatwiające zwierzętom kierowanie się na właściwy pas ruchu. Dla dzików koniecznie pas z dzieckiem - dziko wyrywającym się dorosłemu (może nawet przestępcy seksualnemu). Łosiom pasuje pas z symbolem roweru; koło rowerowe przypomina koło ratunkowe, które lubelscy strażnicy miejscy mogli rzucić łosiowi podczas próby uratowania go przed utonięciem w Zalewie Zemborzyckim. Pas z oznaczeniem "BUS / TAXI" przyda się koniom - np. uciekającym przed kompromitacją podczas kolejnej aukcji. Reszta pasów dla "reszty towarzystwa". Przydałoby się dostawić karmniki i poidełka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wykonawca samodzielnie wprowadził zmiany do dokumentacji ? Jakim prawem ? A jeżeli są to zmiany istotne, to trzeba było uzyskać nowe pozwolenie na budowę lub nową decyzję ZRID. Czy projektant pełnił nadzór autorski? Gdzie był inspektor nadzoru ? W domu ? Czy Zarząd Dróg i Mostów nadzorował budowę ? Podobno tam nie pracuje ani jeden fachowiec od mostów, więc kim miał to zrobić ? Czy Żuk nad tym panuje ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydent Żuk i jego służby powinny tego dopilnować - a wykonawca powinien bubel poprawić - te ściany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile i z jaką częstotliwością ma jeździć tą trasą pojazdów komunikacji miejskiej, że wytyczono dla nich buspas? Jakiś "idiota z wizją" powtarza eksperyment z Muzycznej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy projektanci nie kontaktują się z nadzorem przed? Zresztą to tak wygląda, że za ok. 10 lat zacznie się wszystko osuwać. Teraz tak się buduje: szybko bez głowy i najlepiej wszystko mocować na piankę, przykryć tynkiem czy innym szwarcglutem żeby klient w momencie odbioru nic nie zauważył.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli zmienili projekt,żeby taniej wybudować. Natomiast miasto zapłaciło te miliony tak jak za roboty wycenione w pierwotnym projekcie, czyli bez tej podpory a z mocniejszą konstrukcją. Kto na to się zgodził?? Sprawa powinna znaleźć się w prokuraturze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet złotówki bym nie zapłacił za coś co jest niezgodne z projektem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie w trakcie budowy był nadzór budowlany? Kawę pili?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydent Żuk i jego służby powinny tego dopilnować - a wykonawca powinien bubel poprawić - te ściany
Cóż za okrutne żądanie!!! Jak pilnować budowy, skoro tyle "kłód pod nogi rzucanych"? Oligarcha się niecierpliwił, "Dziadek z bródką" miał problemy z liczeniem do 10 i dopiero za drugim razem udało mu się zwołać Radę Miasta, jeden facet bębnił (po zmroku w Ratuszu!) i wymusił wypisanie mu mandatu, jacyś "nawiedzeni krzykacze" żądali przemawiania dłużej niż 30 sekund (licząc "na głowę"), dobranocka przegapiona, głosowania o świcie, strażnicy miejscy próbują uratować łosia przed utonięciem (dobrze, że w Zalewie Zemborzyckim, a nie na Górkach Czechowskich) - to tylko część obiektywnych trudności. Dyrektor Malec się nie rozerwie (nawet gdyby objadł się granatami), Unia Europejska może "zrobić kuku" (odbierając pieniążki". Poświęcenia krzywego wiaduktu na Grygowej odmawia każdy trzeźwy ksiądz "po tej stronie Wisły" (jest taki klub "u Majchrowskiego") - a pijanego strach sprowadzić (bo mógłby prześwięcić, zamiast poświęcić). Grygowa "na wiadukt grymasi" - i to tak mocno, że autobusom trzeba będzie "łapy dorysowywać" (aby lepiej udawały trolejbusy). Same trudności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie w trakcie budowy był nadzór budowlany? Kawę pili?
Być może nawet siedząc na wygodnych i eleganckich (sam sprawdzałem) fotelach w gabinecie Pana Wojewody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie zajmie się tym prokurator. Przecież nikt nie podpisze się teraz pod dokumentami dopuszczenia do ruchu wiaduktu, który może się zwalić !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
konieczne jest zwołanie przez Żuka nocnego posiedzenia Rady Miasta, najlepiej z niedzieli na poniedziałek, i przyjęcie o 4 nad ranem rezolucji potępiającej nadzór budowlany
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Generalnie stosowanie dużych "skrzyń z klocków" moim zdaniem powinno być zakazane. Konstrukcja żelbetonowa jest wielokrotnie mocniejsza i zdecydowanie trudniej ją uszkodzić. Niestety jest trochę droższa i wymaga zdecydowanie więcej czasu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
konieczne jest zwołanie przez Żuka nocnego posiedzenia Rady Miasta, najlepiej z niedzieli na poniedziałek, i przyjęcie o 4 nad ranem rezolucji potępiającej nadzór budowlany
 A kto zapewni obsługę cyrku z bębnami ?? Mały szymek ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podatniku - to za twoje budowali!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To trzeba było wybudować podwieszany. Co prawda drogo,ale solidnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy wykonawca tego bubla dostał już całość zapłaty ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budimex - jeden z 3 "swojaków" którzy mają wyłączność na miejskie inwestycje. Te 3 firmy przewijają się w przetargach rotacyjnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czarnek i jego sitwa pisowska robi w Lublinie precia robotę bo wybory za pasem. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...